söndag, augusti 16, 2009

Det är bara moln, damen!

Jag är inte riktigt nöjd med min Canon kamera. Men ja tänkte att det kanske är jag som inte fått till alla inställningar rätt. Så häromdagen satt jag i bilen och lekte med inställningar. Fotade obetydliga saker, bakrutan på en bil t.ex. Ändrade inställning och fotade igen. Fotade ett bygge, molnen, en buske vid affären. Testade och fotade! Så kommer en dam och parkerar vid sidan om. Jag fotar inte henne, fotar inte någon människa alls även om kanske någon råkar fastna. De är inga bilder jag tänker behålla, ville bara kolla inställningar! Men hon glor så surt på mig. Ungefär som om jag var en hundskit under hennes skor.

Hade helst velat veva ner rutan och ropa efter henne: Det är bara moln, damen!

moln_damen

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar