söndag, augusti 16, 2009

Konstigt

Vissa dagar känns bara konstiga. Det är något som ligger i luften. Människor omkring en agerar annorlunda. Något är fel och man kan bara inte sätta fingret på vad det är. Jag HATAR sådana dagar! Oro och ångest ligger under ytan och rör sig som ett vattenmonster. Man kan se att något finns där men ytan är för blank för att man skall kunna urskilja vad det är. I dag känns som en sådan dag. Hoppas det blir bättre sen. Skall åka och hälsa på min bror och hans familj.

Nu har jag inte tänkt att denna bloggen skall vara för djup eller för lättsam. Bara en personlig dagbok helt enkelt. Lite allmänt tugg om vardagliga saker. Vet inte varför mina bloggar blir så nischade. Har lätt för att falla i den fällan, men nischade bloggar blir så opersonliga. Jag är mer än min kattblogg, mer än min blogg där jag reagerar på händelser i samhället och världen. Men jag gillar dem båda. Så både Neas blogg och On My Mind får vara kvar. Troligtvis ryker Svansdans dock.

Fortsätter att skriva under pseudonym av olika skäl. Inte för att jag inte står för vad jag skriver men för att jag vet hur utsatt människor kan bli på nätet. Därför håller jag på min anonymitet.

Så detta får väl vara inledningen till min blogg.

Väl mött
~Medea~

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar