tisdag, oktober 06, 2009

Möt min nya vän

Exif_JPEG_PICTURE                                              Costal Scents 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Palette,. baby!!

Jag älskar nyanser av bubbelgumsrosa. Tänker på min katts rosa nosknapp, när hon är lagom upphetsad av en spännande lek – det är ungefär den nyansen jag menar. För ett tag sen gjorde jag en liten upptäckte hemma. Jag har typ 10 olika ögonskuggor av ungefär den rosa färgen. Jag insåg att jag behövde göra något. Det är ju kul att leka med färger. Men det skall vara skuggor som är lätta att blanda och jobba med och långt i från alla skuggor är av bra kvalisort.  hmm Valet föll på Costal Scents i USA. Billigt och kvalitet som inte är så långt från svindyra kända märken á la MAC enligt säkra källor.

Har inte hunnit testa skuggorna än men jag älskar min lilla palett redan. 88 färger att ha kul med. Yay!!!

Jag trodde att min palett hade hamnat hos tullen för det dröjde, men så var det inte. Avin jag fick idag var en PÅMINNELSE!!! Påminnelse om att ett stort paket låg och väntade på mig. Alldeles ensam på ICA. Stackaren. Jag som längtat så. Antingen har posten missat att dela ut avin till mig eller så har den hamnat fel hos någon granne som inte orkat lägga den i min brevlåda. Med tanke på mitt grannskap tror jag på det senare.

Men nu är kompisen hemma hos mig. Här skall sminkas!!!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar